« Tous les Évènements

Collecte à domicile le 8 juillet – Home Pickup on July 8th secteurs du H7P H7R H7X H7Y

juillet 8 @ 09:00 - 18:00

(See English below)

Bonne nouvelle ! Nous serons dans votre quartier pour une collecte à domicile le 8 juillet .

En plus des vêtements et des petits articles, on accepte également, vos contenants consignésvos produits électroniques et vos piles (mis dans des sacs refermables en plastique transparent)

Pour toutes questions, n’hésitez pas à contacter notre département de collecte au (514) 845-7920 poste 222.

Merci pour votre contribution !

Good news! Our Home pickup will be in your neighborhood on July 8th!

We will collect your clothes and small household items at your home for free. We also accept your electronic products, returnable containers and your batteries ( put in a resealable transparent plastic bag).

For additional information, please give us a call and we will be please to answer all your questions at (514) 845-7920 ext 222.

Thank you for your donation!

Inscription

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Participation à la collecte du 8 juillet secteurs du H7P H7R H7X H7Y
0.00 $